« Back to blog overview

Persbericht: Workforce management meets mobile workforce

workforce

De Meern/Maarssen, 22 september 2016 – Paralax en EsperantoXL gaan een samenwerking aan, waardoor de kracht van workforce management en de flexibiliteit van mobile workforce samenkomt. Hierdoor ontstaat een totaaloplossing om organisatie specifieke processen als personeelsplanning en aansturing van mobiele medewerkers van kop tot staart af te dekken.

Bedrijven streven naar een hogere klanttevredenheid en dienen snel te kunnen inspelen op veranderingen. Om dat mogelijk te maken is het belangrijk zo efficiënt mogelijk te werken. Dat begint bij het slim en efficiënt plannen van de inzet van medewerkers, rekening houdend met de juiste skills en daarbij horende wetten en regelgeving. Daarnaast is er voor mobiele medewerkers veel te winnen door optimale routes aan te bieden en ervoor te zorgen dat ze beschikken over de juiste informatie en registratiemogelijkheden wanneer ze deze nodig hebben. Bijsturing op elk moment van de dag blijft altijd een belangrijke factor. Mobiele applicaties helpen daar enorm bij.

“De visies van Paralax en EsperantoXL sluiten naadloos op elkaar aan. Wij willen onze klanten meer bieden dan alleen een tool. Een strategische partner zijn, meedenken over het totale bedrijfsproces en zo onze klanten in hun kracht zetten. Samen met de markt snel resultaat boeken, dat is hoe wij werken. Dat is wat ons ook verbindt met Paralax”, zegt Patrick Okkersen, Directeur van EsperantoXL.

Dimitri Habich, CEO van Paralax: “We willen onze klanten nog meer ondersteunen in het complete proces. Daarin gaan wij verder dan alleen het plannen van medewerkers op diensten of middelen. We streven ernaar om klanten ook gedurende de werkdag volledige controle te bieden over het bedrijfsproces.”

unnamed

Dimitri Habich (L) en Patrick Okkersen (R)

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInEmail to someone